ZARZĄDZENIE NR 113/2017

ZARZĄDZENIE NR 113/2017 WÓJTA GMINY KORYCIN

 z dnia 22 maja  2017r. 

w sprawie komisji przetargowej i określenia organizacji, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków tej komisji

 

            Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265, 1579, 1920 i 2260)  zarządza się, co następuje:

§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie  zamówienia pn: ”Park Kulturowy Korycin - Milewszczyzna”, w następującym składzie:

1) Janusz Rak - Przewodniczący;

2) Grażyna Bajkowska  -  Członek;

3) Tamara Sokołowska  - Sekretarz.

     2. Komisja jest zespołem pomocniczym Zamawiającego.

§ 2. Komisja w szczególności dokona oceny, czy wykonawcy spełniają wymagane warunki, oceni oferty i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty (spośród złożonych) 

w celu wyłonienia wykonawcy zadania określonego w § 1 ust. 1 lub zaproponuje unieważnienie postępowania.

§ 3. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji określa regulamin pracy Komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.

WÓJT

Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Gminy Korycin

Wytwarzający/odpowiadający: Sekretarz Gminy

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data modyfikacji: 2017-05-29

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2017-05-29