ZARZĄDZENIE NR 113/2017
ZARZĄDZENIE NR 113/2017 WÓJTA GMINY KORYCIN
z dnia 22 maja 2017r.
w sprawie komisji przetargowej i określenia organizacji, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków tej komisji
Na podstawie art. 19 ust. 2 w związku z art. 21 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831, 996, 1020, 1250, 1265, 1579, 1920 i 2260) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się komisję przetargową w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest wykonanie zamówienia pn: ”Park Kulturowy Korycin - Milewszczyzna”, w następującym składzie:
1) Janusz Rak - Przewodniczący;
2) Grażyna Bajkowska - Członek;
3) Tamara Sokołowska - Sekretarz.
2. Komisja jest zespołem pomocniczym Zamawiającego.
§ 2. Komisja w szczególności dokona oceny, czy wykonawcy spełniają wymagane warunki, oceni oferty i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty (spośród złożonych)
w celu wyłonienia wykonawcy zadania określonego w § 1 ust. 1 lub zaproponuje unieważnienie postępowania.
§ 3. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji określa regulamin pracy Komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.
WÓJT
Mirosław Lech
Metryka strony