dowoz dzieci 2011-2012r.

IN.271.5.2011
Korycin, 2011.07.22
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IN.271.5.2011

Nazwa zadania: "Dowóz uczniów do szkoły i  przedszkola oraz z powrotem do miejsca zamieszkania z terenu gminy Korycin w roku szkolnym 2011/2012"

 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn.zm./  Wójt Gminy Korycin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2a
16-140  Korycin
730 - 1530
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.korycin.pl  oraz BIP Urzędu Gminy Korycin
  
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w Urzędzie Gminy Korycin, pok. nr 1 bezpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkoły i przedszkola oraz z powrotem do miejsca zamieszkania na terenie gminy Korycin wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w drodze do i ze szkoły i przedszkola w roku szkolnym 2011/2012 oraz świadczenie dodatkowych usług przewozowych na zlecenie Zamawiającego"
 
Wspólny Słownik Zamówień:   60 10 00 00 - 9   usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 85.31.21.20-6  usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
  
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 1 września 2011 r. do 30 czerwca 2012r.  (10 miesięcy)
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły: spełnia/nie spełnia
 
VIII. Informacja na temat wadium:

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium
Waga
cena ofertowa
100
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011.08.02 do godz.  900
w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2a
16-140  Korycin
pok. nr 2 (sekretariat)
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011.08.02 o godz.  910
w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Korycin
Knyszyńska 2a
16-140  Korycin
pokój narad
                     
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
 
XVI. Warunki zmiany umowy:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów;
2) zmianie  może ulec kwota wynagrodzenia brutto w przypadku:
     a)  zmiany stawki podatku VAT, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
     b)  w przypadku zmiany rynkowych cen paliwa o minimum 10%,  wysokość wynagrodzenia     ryczałtowego za km przewozu odpowiednio może być  podwyższona lub obniżona.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 211678-2011  z  dnia 22.07.2011r.
 
____________________________________
                
      Wójt 
Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Bielawski

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2011-07-22

Data modyfikacji: 2011-07-22

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2011-07-22