Dowóz uczniów do szkoły i przedszkola

IN.271.2.2012
Korycin, 2012.08.02
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy:   IN.271.2.2012 Nazwa zadania:    "Dowóz uczniów do szkoły i  przedszkola oraz z powrotem do miejsca zamieszkania z terenu gminy Korycin w roku szkolnym 2012/2013"
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z póżn.zm./  Wójt Gminy Korycin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Wójt Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2a
16-140  Korycin
7:30 - 15:30
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej  mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759  z późn. zm./
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
  
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:  w Urzędzie Gminy Korycin, pok. nr 1 bezpłatnie.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci do szkoły i przedszkola oraz z powrotem do miejsca zamieszkania na terenie gminy Korycin wraz z zapewnieniem opieki nad uczniami w drodze do i ze szkoły i przedszkola w roku szkolnym 2012/2013 oraz świadczenie dodatkowych usług przewozowych na zlecenie Zamawiającego.
 
Wspólny Słownik Zamówień:   60 10 00 00 - 9      usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
  85.31.21.20-6  usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
  
VI. Termin wykonania zamówienia:
od 1 września 2012 r. do 30 czerwca 2013r.  (10 miesięcy)
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy:
1)   którzy spełniają warunki, dotyczące:
a)   posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b)   posiadania wiedzy i doświadczenia - tj. wykonania co najmniej 2 usług w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób wraz z zapewnieniem opieki,  o wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda usługa, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie,
c)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d)   sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2)   wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
 
Wykonawca składa następujące oświadczenia lub dokumenty:
1)    oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik  nr 3 do SIWZ;
2)    w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych co najmniej 2 usług  w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób wraz z zapewnieniem opieki  o wartości co najmniej 250 000,00 PLN brutto każda usługa, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
3)   w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy:
a)   oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy;
b)   aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca będący osobą fizyczną składa tylko oświadczenie, w zakresie art.24 ust.1 pkt 2 ustawy, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 lit.a SIWZ.
 
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg formuły: spełnia/nie spełnia
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium
Waga
cena ofertowa
100
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012.08.14 do godz.  9:00
w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2a
16-140  Korycin
pok. nr 2 (sekretariat)
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012.08.14 o godz.  9:10
w siedzibie Zamawiającego:
Urząd Gminy Korycin
ul. Knyszyńska 2a
16-140  Korycin
pokój narad
                          
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od daty otwarcia ofert
                          
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
 
XVI. Warunki zmiany umowy:
 
1.   Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1)   zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana trasy przejazdów;
2)   zmianie  może ulec kwota wynagrodzenia brutto w przypadku:
a)  zmiany stawki podatku VAT, odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę,
b)  w przypadku zmiany rynkowych cen paliwa o minimum 10%,  wysokość wynagrodzenia     ryczałtowego za km przewozu odpowiednio może być  podwyższona lub obniżona.
 
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
 
XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr  282790 – 2012 z dnia 02.08.2012r.                                  
 
 
____________________________________
                
      Wójt
 
 Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Bielawski

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2012-08-02

Data modyfikacji: 2012-08-02

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2012-08-02