Wybór banku do obsługi kredytowej

 

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013

Numer sprawy: IN.341-12/09
Korycin, 2009-08-31
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IN.341-12/09 Nazwa zadania: Wybór banku do obsługi kredytowej dla Gminy Korycin.
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Gmina Korycin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
730 - 1530
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.korycin.pl oraz BIP 
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: osobiście w pok. nr 10 – koszt 61,00 PLN brutto.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest wybór banku udzielającego i obsługującego długoterminowy kredyt inwestycyjny złotowy dla Gminy Korycin w wysokości 1.000 000,00 PLN (jeden milion złotych) z przeznaczeniem na częściowe sfinansowanie zadania inwestycyjnego „Integracja dróg gmin Korycin i Suchowola z siecią krajową i regionalną”. Wartością zamówienia są opłaty, prowizje, odsetki i inne podobne świadczenia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Wspólny Słownik Zamówień: 66113000 – 5 Usługi udzielania kredytu
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Uruchomienie kredytu w następujących transzach i terminach:
  • I transza w wysokości 300 000,00 (trzysta tysięcy złotych) do dnia 28 września 2009 r.
  • II transza w wysokości 700 000,00 (siedemset tysięcy złotych) do dnia 10 listopada 2009 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Nazwa kryterium - cena
Waga – 100 %
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-09-15 do godz. 900
w siedzibie zamawiającego Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Pokój nr 2 - Sekretariat
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-09-15, o godz. 910
w siedzibie zamawiającego Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
w Pokoju Narad
 
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-10-14
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Warunki zmiany umowy
1. Zmiana warunków umowy wymaga formy pisemnej, z wyłączeniem zmiany oprocentowania kredytu.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) zmianie może ulec zakres przedmiotu umowy oraz termin realizacji umowy w przypadku gdy konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2) zmiany warunków niniejszej umowy na wniosek Kredytobiorcy, mogą być dokonywane po złożeniu przez Zamawiającego u Wykonawcy, pisemnego wniosku o dokonanie zmian wraz z uzasadnieniem.
 
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 298440-2009 dnia 2009-08-31
 
__________________________________
Kierownik Zamawiającego
WÓJT
Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Bielawski

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2009-09-01

Data modyfikacji: 2009-09-01

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2009-09-01