Zarządzenie Nr 22/09

 ZARZĄDZENIE NR 22/09 WÓJTA GMINY KORYCIN
z dnia 27 listopada 2009 r.
w sprawie określenia instrukcji przechowywania i archiwizowania dokumentacji związanej z realizacją projektów współfinansowanych ze środków unijnych

 

      Na podstawie art. 30 ust. 1 i art. 31 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 1999 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319, z 2003 r. Nr 69, poz. 636, z 2006 r. Nr 127, poz. 885) zarządzam, co następuje:

§ 1. Ustala się w Urzędzie Gminy Korycin instrukcję przechowywania i archiwizowania dokumentacji – beneficjenta środków i podmiotu realizującego projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, stanowiącą załacznik do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się merytorycznym komórkom organizacyjnym w Urzędzie Gminy Korycin.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt

Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Bielawski

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2009-12-04

Data modyfikacji: 2009-12-04

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2009-12-04