Ogłoszenie o zamówieniu na budowę systemu instalacji fotowoltaicznych i solarnych w Gminie Korycin.
Dz.U./S S70
11/04/2018
154627-2018-PL
- - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:154627-2018:TEXT:PL:HTML
Polska-Korycin: Słoneczne moduły fotoelektryczne
2018/S 070-154627
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Gmina Korycin
ul. Knyszyńska 2a
Korycin 16-140
Polska
Osoba do kontaktów:
Janusz Rak
Tel.: +48 857229196
E-mail: inwestycjeug@op.pl
Faks: +48 857229180
Kod NUTS: PL843
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.korycin.pl
I.2) Wspólne zamówienie
I.3) Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie podadresem: http://bip.ug.korycin.wrotapodlasia.pl/
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5) Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Budowa systemu instalacji fotowoltaicznych i solarnych w Gminie Korycin.
Numer referencyjny: IN.271.1.2018
II.1.2) Główny kod CPV
09331200
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
Część I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 35 zestawów solarnych w budynkach mieszkalnychpołożonych na terenie Gminy Korycin, w tym:
1) instalacje kolektorów słonecznych z kolektorami płaskimi o powierzchni absorbera na poziomie min. 2 szt pomin. 1,85 m2 – 22 obiektów (obiekty z liczbą mieszkańców od 1 do 5 osób);
2) instalacje kolektorów słonecznych z kolektorami płaskimi o powierzchni absorbera na poziomie min. 3 szt pomin. 1,85 m2 – 13 obiektów (obiekty z liczbą mieszkańców od 6 do 8 osób);
Część II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów fotowoltaicznych 2kW – 1 szt, 3 kW – 21szt. 5 kW – 25 szt., razem 47 szt. dla gospodarstw domowych położonych na terenie Gminy Korycin.
II.1.5) Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korycin.
Część nr: 1
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL84
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren Gminy Korycin.
II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 35 zestawów solarnych w budynkach mieszkalnychpołożonych na terenie Gminy Korycin, w tym:
1) instalacje kolektorów słonecznych z kolektorami płaskimi o powierzchni absorbera na poziomie min. 2 szt pomin. 1,85 m2 – 22 obiektów (obiekty z liczbą mieszkańców od 1 do 5 osób);
2) instalacje kolektorów słonecznych z kolektorami płaskimi o powierzchni absorbera na poziomie min. 3 szt pomin. 1,85 m2 – 13 obiektów (obiekty z liczbą mieszkańców od 6 do 8 osób);
Wraz z wpięciem ich do istniejących na poszczególnych obiektach instalacji ciepłej wody użytkowej wraz zich rozruchem technologicznym i instruktażem docelowych użytkowników w zakresie obsługi eksploatacji ikorzystania z dostarczonego i zamontowanego układu w zakresie zapewniającym ich prawidłowe i zgodnez przepisami użytkowanie. Konstrukcja zestawów nie może wykluczać ich rozbudowy, a więc zwiększeniamocy (np. w przypadku rozbudowy budynku) jak również dodania w przyszłości funkcjonalności polegającej nawspomaganiu centralnego ogrzewania.
Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest załączniku nr 8 do SIWZ oraz w dokumentacji: ProgramieFunkcjonalno Użytkowym - załącznik nr 9 do SIWZ.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 28/09/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: nie
II.2.14) Informacje dodatkowe
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: część I - 13 000,00 PLN (słownie złotych:trzynaście tysięcy, 00/100),
2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury "odwróconej", o której mowa w art. 24 a ust.1ustawy PZP.
II.2) Opis
II.2.1) Nazwa:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korycin.
Część nr: 2
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
09331200
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL843
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren gminy Korycin.
II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż zestawów fotowoltaicznych 2kW – 1 szt, 3 kW – 21 szt. 5 kW –25 szt., razem 47 szt. dla gospodarstw domowych położonych na terenie Gminy Korycin.
Szczegółowy opis zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w dokumentacji: Programie Funkcjonalno-Użytkowym - załącznik nr 10 do SIWZ.
Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z wzorcową dokumentacją projektową i PFU.Załączone do SIWZ przedmiary robót są materiałami pomocniczymi, które służyć mają opisowi sposobui technologii wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie oferty wszelkie pracenieuwzględnione w przedmiarze robót, a ujęte w PFU.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacjizamówienia
II.2.6) Szacunkowa wartość
II.2.7) Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 28/09/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10) Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12) Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: nie dotyczy
II.2.14) Informacje dodatkowe
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: część II - 35 000,00 PLN (słownie złotych:trzynaście tysięcy, 00/100),
2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury "odwróconej", o której mowa w art. 24 a ust.1ustawy PZP.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1) Warunki udziału
III.1.1) Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestruzawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w danym zakresie.
III.1.2) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w danym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Część I - Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych w gospodarstwach domowych na terenie GminyKorycin:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeńokresowych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówieniepolegające na dostawie wraz z montażem instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewania ciepłej wodyużytkowej, o łącznej wartości minimum 300 000,00 PLN brutto. W przypadku dostaw, które są w trakcierealizacji, Wykonawca musi wykazać, że na dzień składania ofert, łączna wartość wykonanych częściowodostaw wynosi minimum 300 000,00 PLN brutto.);
* w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata tj.w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
Część II - Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Korycin:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeńokresowych również wykonuje, w okresie ostatnich 5 lat* przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał lub wykonuje minimum jedno zamówieniena dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych na budynkach, o łącznej wartości minimum 300000,00 PLN brutto. W przypadku dostaw, które są w trakcie realizacji, Wykonawca musi wykazać, że na dzieńskładania ofert, łączna wartość wykonanych częściowo dostaw wynosi minimum 300 000,00 PLN brutto.).
* w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego Zamawiający dopuszcza, aby wykaz dotyczył dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 lata tj.w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert
III.1.5) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2) Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2) Warunki realizacji umowy:
1. Warunki realizacji umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 144 ustawy,w sposób i na warunkach opisanych w § 16 umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
III.2.3) Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4) Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6) Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 16/05/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3) Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7) Warunki otwarcia ofert
Data: 16/05/2018
Czas lokalny: 10:10
Miejsce:
Oferty należy składać w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Gminy, ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin,pokój nr 2 (I piętro).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2) Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3) Informacje dodatkowe:
1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców:
1) którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2) którzy nie wykażą, że nie zachodzą wobec nich przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 pkt 13- 23ustawy Pzp,
3) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp tj. w stosunku do któregootwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidzianezaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art.332 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. 2016 poz. 1574 i poz. 1948) lubktórego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzonyprawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjęmajątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia28.2.2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615)
4) wobec których zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp tj. który naruszył obowiązkidotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, co Zamawiającyjest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa wart. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składekna ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumieniew sprawie spłaty tych należności.
2. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16 - 20 lub art. 24 ust.5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające dowykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwemlub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody,wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnychśrodków technicznych, organizacyjnych kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszymprzestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisuzdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczonoprawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tymwyroku okres obowiązywania tego zakazu.
1. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania brakupodstaw do wykluczenia, składa wraz z ofertą Jednolity Europejski Dokument Zamówienia, którego wzórstanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zgodnie z dyrektywą formularz JEDZ powinien zawierać co najmniej następujące informacje:
1) oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie zachodzą przesłanki (podstawy) wykluczenia,
2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu,
3) określenie organu publicznego lub osoby trzeciej odpowiedzialnych za wystawienie dokumentówpotwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz w stosownych przypadkach spełnianie warunków udziałuw postępowaniu,
4) formalne oświadczenie Wykonawcy, z którego wynika, że Wykonawca będzie w stanie na żądanie i bezzwłoki przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziałuw postępowaniu,
5) informacje niezbędne w celu uzyskania przez Zamawiającego dokumentów bezpośrednio za pomocą bazydanych (na warunkach określonych w art. 59 ust. 5 dyrektywy).
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz jednolitegodokumentu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinnypotwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w z...
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa 02-767
Polska
Tel.: +48 224587777
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17aWarszawa02-767PolskaTel.: +48 224587777E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącejpodstawę jego wniesienia.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargunieograniczonego, także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia wDzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej.
3. Odwołanie wobec czynności zamawiającego innych niż określone w pkt 1-2 wnosi się w terminie 10 dniod dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość wokolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Środki ochrony prawnej określa dział VI ustawy PZP.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
ul. Postępu 17a
Warszawa 02-767
Polska
Tel.: +48 224587777
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
06/04/2018
11/04/2018S70 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
http://ted.europa.eu/TED Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
Metryka strony