Zapytanie ofertowe z dn. 20_10_2016 r.

                           Korycin, 20.10.2016 r.

Nr sprawy: IN.271.1.PROW.2016

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

Wójt Gminy Korycin  zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg gminnych nr 103978B, nr 103963B, nr 103959B, nr 103953B w Gminie Korycin.

I. Opis przedmiotu zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wraz z kontrolowaniem rozliczenia prac podczas wykonywania robót budowlanych związanych z zadaniami:

a) „Przebudowa dróg gminnych Nr 103978B i Nr 103963B na odcinku:  droga wojewódzka Nr 671 – Zabrodzie – Olszynka – droga gminna Nr 103977B”   - długość projektowanego odcinka 3,58080km                                                                                                  

b) „ Przebudowa drogi gminnej Nr 103959B Stok- Bombla” – długość projektowanego odcinka 3,2146 km,                       

c) „Wykonanie  dokumentacji projektowej oraz przebudowa drogi gminnej Nr 103953B łączącej drogę krajową nr 8  z drogą powiatową nr 1308 B przebiegającą przez wieś Wojtachy”, w systemie zaprojektuj i wybuduj – długość projektowanego odcinka 1,6399 km.

Dane podstawowe o inwestycji podlegającej nadzorowi oraz szczegółowe rozwiązania przedsięwzięcia przedstawia dokumentacja projektowa (dostępna w siedzibie Zamawiającego w godz. 800-1500).

 

W ramach nadzoru inwestorskiego Inspektor zobowiązany jest m.in. do:

1) uczestniczenia w przekazywaniu protokolarnym terenu budowy Wykonawcy robót;

2) reprezentowania Zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli nad zgodnością realizacji budowy z dokumentacją techniczną, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;

3) sprawdzania jakości wykonanych robót, wbudowanych materiałów, a w szczególności zapobiegania zastosowaniu wyrobów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu (sprawdzania atestów, świadectw jakości, wyników badań dostarczanych elementów),

4) kontroli jakości i wartości wykonanych robót;

5) sprawdzania i odbierania robót budowlanych zanikających i ulegających zakryciu;

6) dokonywania wpisów w dzienniku budowy;

7) informowania Zamawiającego o możliwości wystąpienia robót dodatkowych oraz koniecznych;

8) udziału w czynnościach odbioru końcowego;

9) nadzoru nad organizacją ruchu drogowego na czas realizacji robót;

10) koordynacja robót poszczególnych branż.

 

II. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który:

1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a) w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji w zakresie budowy, przebudowy lub remontu drogi/ulicy o wartości minimum 400 000,00 PLN brutto każda nadzorowana inwestycja,

b) dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi następujące kwalifikacje i doświadczenie tj.: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (należącą do samorządu zawodowego), w zakresie budowy dróg, posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

 

III.. Dokumenty jakie powinni dostarczyć Wykonawcy:

  1. Wypełniona i podpisana oferta cenowa.
  2. Oświadczenie o spełnieniu warunków.
  3. Inne:

    Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

 

IV. Kryteria oceny ofert

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium:

 

Nazwa kryterium

Znaczenie kryterium (%)

Cena

80 %

Doświadczenie zawodowe

20 %

 

Kryterium oceny ofert - Cena

Cena oferty brutto - 80 %

Oferta najtańsza otrzyma 80 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:

C = Cn / Cb x 100 x 80% = liczba punktów

gdzie:

C - oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „cena”.

Cn – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cb – cena oferty rozpatrywanej

100 – wskaźnik stały

 

   Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia, spowodowanego ewentualnym wydłużeniem terminu wykonania robót budowlanych, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.

 

Doświadczenie zawodowe (waga 20%) będą obliczone zgodnie z poniższym wzorem:

             Do

D = ----------- x 100 x 20%

         D max

gdzie:

D – oznacza ilość punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie zawodowe

Do – oznacza ilość punktów uzyskanych przez ofertę ocenianą.

D max – oznacza najwyższą ilość punktów uzyskanych w kryterium „doświadczenie zawodowe”.

100 – wskaźnik stały

 

Zamawiający będzie przyznawał punkty w kryterium „doświadczenie zawodowe” w następujący sposób:

Doświadczenie zawodowe: do 3 lat - 0 pkt,

Doświadczenie zawodowe:  powyżej 3 lat do 4 lat- 5 pkt

Doświadczenie zawodowe:  powyżej 4 lat do 5 lat- 10 pkt

Doświadczenie zawodowe:  powyżej 5 lat do 6 lat- 15 pkt

Doświadczenie zawodowe:  powyżej  6 lat- 20 pkt

Maksymalna ilość punktów do uzyskania w kryterium „doświadczenie zawodowe” wynosi 20. Dowodami potwierdzającymi doświadczenie zawodowe są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane,

Maksymalna liczba punktów do uzyskania za oba kryteria wynosi 100. Ofertą najkorzystniejszą jest oferta z największą ilością punktów z uwzględnieniem wag

każdego kryterium i wyliczona wg wzoru:

O = C +  D

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą sumę punktów w poszczególnych kryteriach.

 

V. Sposób przygotowania i termin składania ofert

1.  Wypełniony i podpisany odręcznie przez osobę upoważnioną formularz oferty cenowej wraz z pozostałymi wymaganymi załącznikami powinien zostać złożony w pok. nr 2 (sekretariat)  lub drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Korycin,  ul. Knyszyńska 2a, 16-140 Korycin.

2.  Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej do dnia 28.10.2016 r. do godziny 09:00.

3. Oferta powinna być zatytułowana „Oferta na nadzór nad przebudową dróg gminnych: nr 103978B, nr 103963B, nr 103959B, nr 103953B w Gminie Korycin  – nr sprawy: IN.271.1.PROW.2016”.

4.  Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie Zamawiającego, pokój narad w dniu 28.10.2016 r. o godzinie 09:10.

5. Otwarcie ofert jest jawne i mogą uczestniczyć w nim przedstawiciele Wykonawców.

6. Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, niezwłocznie zwraca się Wykonawcom.

 

VI . Warunki wykluczenia  

1. Odrzuceniu podlegają oferty:

1) których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

2) złożone przez Wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym.

2. Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz  w przypadku, gdy stwierdzi, że podane przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe oraz Wykonawcę, którego oferta została odrzucona.

 

VII. Informacje dodatkowe

1. Korespondencję Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie /faksem/ pocztą elektroniczną.

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące treści ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający może udzielić wyjaśnień, o ile uzna to za niezbędne dla prawidłowego przygotowania oferty i w takiej sytuacji zamieści je w Biuletynie Informacji Publicznej.

3. W toku oceny ofert Zamawiający może wzywać Wykonawców do składania wyjaśnień treści oferty i złożonych dokumentów, wzywać Wykonawców do uzupełniania brakujących dokumentów lub dokumentów posiadających braki, poprawiać w ofertach oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

4. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający przekaże jednocześnie wszystkim Wykonawcom, którzy złożyli oferty oraz zamieści w Biuletynie Informacji Publicznej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wskaże termin i miejsce podpisania umowy.

5. Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem umowy dołączonym do ogłoszenia o zamówieniu.

6. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:

  Pan Janusz Rak
  85 722-91-96, faks: 85 722-91-80
  e-mail: jrak@korycin.pl                                        

 

 WÓJT

Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Samorząd Gminy Korycin

Wytwarzający/odpowiadający: Janusz Rak - Inwestycje, zamowienia publiczne, gospodarka przestrzenna

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data modyfikacji: 2016-10-20

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2016-10-20