Przetarg - WIATRAK

 

Numer sprawy: IN.341-8/09
Korycin, 2009-07-27
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: IN.341-8/09. Nazwa zadania: „Budowa wiatraka z przeznaczeniem na izbę regionalną w Korycinie.”
 
 
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm.) Gmina Korycin zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
730 - 1530
 
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.korycin.pl oraz BIP
 
Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: w siedzibie Zamawiającego, koszt 61,00 zł brutto.
 
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres robót określony w dokumentacji projektowej a w szczególności:
    • roboty ziemne,
    • konstrukcja podpiwniczenia,
    • przeniesienie zabytkowego młyna do Korycina,
    • roboty wykończeniowe,
    • instalacje elektryczne,
    • instalacje wod.- kan. wewnętrzne i zewnętrzne,
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
 
Wspólny Słownik Zamówień:
kod CPV : 50 76 00 00 – 0 usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
45 45 30 00 – 7 roboty remontowe i renowacyjne
45.20.00.00-9 roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych
 
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
 
VI. Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 20 czerwca 2010 r.
 
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
 
VIII. Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
 
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00 zł , słownie: dwadzieścia tysięcy złotych .
 
2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
2.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Bank Spółdzielczy w Korycinie Nr 81 8077 0000 0000 0101 2000 0120
z adnotacją „wadium na budowę wiatraka”
2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
2.3) w gwarancjach bankowych,
2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych
2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) w terminie 2009.08.18, sposób przekazania: przed terminem otwarcia ofert dla Skarbnika Gminy Korycin.
 
Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.
 
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 
Nazwa kryterium - najniższa cena
Waga – 100%
 
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009-08-18 do godz. 0900
w siedzibie zamawiającego: Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Pokój nr 2 (sekretariat)
 
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-18, o godz. godz. 0910
w siedzibie zamawiającego Gmina Korycin
Knyszyńska 2a
16-140 Korycin
Pokój narad
 
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert.
 
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Nie dotyczy.
 
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Nie dotyczy.
 
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Nie dotyczy.
 
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
XVII. Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1) w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie Projektu „ Budowa wiatraka z przeznaczeniem na izbę regionalną w Korycinie” w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 „Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej” w ramach działania 313,322,323 „Odnowa i rozwój wsi”, w szczególności zmiany harmonogramu rzeczowo- finansowego realizacji Projektu;
2) dopuszcza się zmiany określonych w umowie nazw i adresów, jeśli będą one wynikać ze zmian organizacyjnych w strukturze  Wykonawcy.
 
2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
 
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 253950-2009 dnia 27.07.2009 r.
 
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
 
Wójt
 
Mirosław Lech

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy

Wytwarzający/odpowiadający: Robert Bielawski

Wprowadzający: Robert Bielawski

Data wprowadzenia: 2009-07-28

Data modyfikacji: 2009-08-13

Opublikował: Robert Bielawski

Data publikacji: 2009-07-28